טיול מאורגן לאיסלנד בקיץ...ובחורף

במסגרת המאמצים שלנו לתת לכם חווית איסלנד מלאה עד כמה שאפשר, החלטנו לשתף פעולה עם אחת מחברות התיירות המובילות באיסלנד, ויחד לבנות מסלול טיול מאורגן לאיסלנד המותאם במיוחד לתייר הישראלי.

החופש שלכם לבחור

במסגרת הטיול שמלווה במדריך מקומי בעל נסיון בהדרכת קבוצות מהעולם וישראל בפרט, נטייל סביב איסלנד בכביש ההיקפי (כביש הטבעת המקיף את האי) ונעצור במרבית האטרקציות בדרך. להבדיל, יש טיולים מאורגנים לאיסלנד שכן כוללים במחיר גם פעילויות של ספורט אתגרי וכניסות לאתרים שלהם נדרש תשלום נוסף - במסגרת הטיול המאורגן של אתר איסלנד המדריך לארץ הקרח והאש, תינתן לכם לאורך הטיול אפשרות למגוון רב של פעילויות, כגון: רכיבה על אופנועי שלג, שיט בסירה אמפיבית בלגונה הקרחונית, רכיבה על סוסים איסלנדיים, כניסה ללגונה הכחולה ועוד, כאופציה בלבד. זהו החופש שלכם לטייל - וגם לבחור.

איסלנד בקיץ...וגם בחורף

מספר טיולים מאורגנים מתוכננים לצאת במהלך השנה, לאורך תקופת הקיץ ובפעם הראשונה גם בחורף. בקרוב יתפרסם באתר איסלנד, תוכנית חדשה ויחודית לטיול חורף לאיסלנד. עבור מטיילים רבים שמגיעים לאיסלנד בחורף, זה יהיה הביקור השני במדינה הצפונית, אבל יהיו כאלה שזהו יהיה עבורם הפעם הראשונה.

טיול חורף באיסלנד הוא הלכה למעשה טיול שונה לחלוטין מהקיץ, טיול חורף הוא כאילו ביקור ביעד אחר. הנה מספר סיבות מדוע: מלבד המחירים הנמוכים יחסית לעונת הקיץ, בחורף לאיסלנד יש קסם מיוחד. האויר הארקטי הצלול של הקיץ מקבל ממד אחר, עמוק יותר בחורף, מי שכבר התנסה במראה זוהר הקוטב מרצד בשמי הלילה יכול להבין זאת, זהו פלא טבע של ממש שאפשרי לצפייה כמעט באופן בלעדי בחורף, מפלי מים קפואים, רחצה בבריכות גיאותרמיות חמות שבחוץ שורר קור מקפיא נותן מרגוע לגוף ושלווה לנפש. הוסיפו לזה, את האירוח האיסלנדי המופתי והנה יש לכם את המתכון המושלם לבריחה מהמציאות בדרך שרק האיסלנדים מכירים היטב.

טיול של פעם בחיים

איסלנד שהיתה עד לא מכבר יעד אקסלוסיבי למביני דבר בלבד, נמצאת כיום הרבה יותר קרוב למרכז המפה התיירותית של ישראל. אל תחמיצו את ההזדמנות לטיול של פעם בחיים לאיסלנד.

לפרטים והרשמה, בקרו בעמוד טיולים מאורגנים לאיסלנד.

המאמר נכתב ע"י גיא גוטרימן, יועץ ליחידים וקבוצות המבקרים באיסלנד ובעל אתר "איסלנד - המדריך לארץ הקרח והאש".


תגובה 1:

  1. איסלנד בחורף נשמע לי בדיוק כמו החופשה שאני רוצה. לא רחוק מדי על המפות ומרתק מאין כמוהו. נראה לי חבל לנסוע לאיסלנד ולהחמיץ את זוהר הקוטב הצפוני.

    השבמחק